Servicii salarizare și
administrare personal

Serviciile de salarizare pot fi oferite in mai multe variante,

in functie de cerintele specifice ale fiecarui client.

Asiguram calitatea serviciilor prestate.

ITI SUNTEM APROAPE

Raspundem in maxim 24 de ore la orice intrebare. Gasim solutia ideala, potrivita afacerii tale.

PESTE 450 DE CLIENTI

In peste 16 ani de experienta am colaborat cu diverse companii. Cu siguranta, te putem ajuta!

ECHIPA PROACTIVA

Ne informam continuu cu privire la legislatia in vigoare si te tinem la curent cu evolutia acesteia.

Ce oferim?

Salarizarea este o parte vitala a oricarei organizatii si de aceea ne dorim sa venim in sprijinul dumneavoastra cu o oferta privind partea de salarizare si resurse umane. Aceste servicii pot fi livrate in mai multe variante , in functie de cerintele clientului, de la externalizarea completa a serviciului, inclusiv activitatea de administrare a dosarelor de personal si alocarea unui specialist in domeniul salarizarii la sediul clientului, pana la variante partiale care se refera doar la procesarea efectiva a salariilor. Indiferent de dimensiunile companiei dumneavoastra, veti beneficia de suportul propriei echipe de consultanti in vederea rezolvarii problemelor intr-un mod cat mai rapid. Consideram ca asigurarea calitatii serviciilor prestate este un element cheie in relatia cu clientii nostri.

Servicii de salarizare includ:

  • Servicii administrare personal
  • Servicii salarizare
[]
1
Solicita Oferta

Vă punem la dispoziție un formular rapid de ofertare. Veți fi contactat de un consultant CCFS în scurt timp.


Oferim servicii de contabilitate personalizate pentru nevoile fiecărui business.

Numele și Prenumele
Numărul de telefon
Mesajul dvs.more details
0 /
Previous
Next
  • Intocmire contract individual de munca;
  • Intocmire act aditional la contractul individual de munca;
  • Intocmire decizie de incetare a contractului individual de munca;
  • Intocmire decizie de suspendare a contractului individual de munca;
  • Intocmire dosar de personal;
  • Intocmirea si eliberarea documentelor de personal (copii dupa contracte, adeverinte bancare, medic, vechime, etc);
  • Administrarea, auditul si arhivarea dosarelor de personal in conformitate cu prevederile legale in vigoare si cu cerintele specifice companiei;
  • Gestionarea activitatilor legate de tichete de masa;
  • Inregistrari in registrul de evidenta a salariatilor (REVISAL);
  • Intocmirea situatiei concediilor de odihna;
  • Depunerea ofertelor privind posturile vacante la Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca (AJOFM);
  • Depunerea documentatiei, pentru obtinerea subventiilor, la Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca (AJOFM).
  • Intocmire pontaj;
  • Calcul salarial;
  • Intocmire stat de plata;
  • Intocmire ordine de plata cu obligatiile catre bugetul de stat;
  • Intocmire si depunere declaratia privind obligatiile de plata a contributiilor sociale , impozitul pe venit si evidenta nominal a persoanelor asigurate;
  • Calcul cost salarial;
  • Intocmire adeverinta de salar;
  • Intocmire si furnizare rapoarte solicitate de catre autoritati, inclusiv pentru Institutul National de Statistica;
  • Intocmire rapoarte financiare cost-salar/angajat.

Clientii nostri

logo-artisz
danon
logo-dp
logo-codeblocks-2018

Abonare

NOUTATI FISCALE

Daca doriti sa ne contactati in legatura cu orice problema contabila sau fiscala, va rugam sa ne sunati la tel.: 0364 807 773 sau trimiteți-ne un e-mail . Daca doriti sa solicitati o oferta personalizata cereti oferta.