SERVICII DE
SALARIZARE ȘI
ADMINISTRARE

PERSONAL

Gestionăm cu grijă și responsabilitate cea mai importantă resursă a companiei tale: oamenii

img salarizare personal
icon no1

ÎȚI SUNTEM APROAPE

Răspundem în maxim 24 de ore la orice întrebare. Găsim soluția ideală, potrivită afacerii tale.

icon no2

PESTE 400 DE CLIENȚI

În peste 17 ani de experiență am colaborat cu diverse companii. Cu siguranță, te putem ajuta!

icon no3

ECHIPĂ PROACTIVĂ

Ne informăm continuu cu privire la legislația în vigoare și te ținem la curent cu evoluția acesteia.

Resursa umană este o parte vitală a oricărei organizații și de aceea venim în sprijinul tău oferindu-ți serviciile de administrare resurse umane și salarizare. Aceste servicii pot fi livrate în mai multe variante, în funcție de specificul și cerințele clientului, astfel:

  • doar calculul efectiv al salariilor, sau
  • externalizarea completă a serviciului, inclusiv activitatea de administrare a dosarelor de personal și alocarea unui specialist în domeniul salarizarii la sediul clientului

Indiferent de dimensiunile companiei tale, vei beneficia de suportul propriei echipe de consultanți în vederea rezolvării problemelor într-un mod cât mai rapid. Considerăm că asigurarea calității serviciilor prestate este un element cheie în relația cu clienții noștri.

Pentru ca tu:

  • Să poți aloca timp formularii de obiective clare, specifice și măsurabile pentru angajații tăi
  • Să poți măsura și influența performanța angajaților în ansamblu
  • Să scapi de grija întocmirii și administrării documentelor de personal
  • Să fii sigur că documentele de personal au fost întocmite corect, complet, și la timp. Asta îți va economisi timp în viitor, te va scuti de penalitați și probleme similare
  • Să fii sigur că raporturile de muncă cu angajații tăi se desfasoară într-un cadru perfect legal
  • Să poți evalua resursele umane disponibile și să decizi asupra optimizarii lor

Noi ne ocupăm de:

  • Întocmire contract individual de muncă;
  • Întocmire act adițional la contractul individual de muncă;
  • Întocmire decizie de încetare a contractului individual de muncă;
  • Întocmire decizie de suspendare a contractului individual de muncă;
  • Întocmire dosar de personal;
  • Întocmirea și eliberarea documentelor de personal (copii dupa contracte, adeverințe bancare, medic, vechime, etc);
  • Administrarea, auditul și arhivarea dosarelor de personal în conformitate cu prevederile legale în vigoare și cu cerințele specifice companiei;
  • Gestionarea activitaților legate de tichete de masă;
  • Înregistrări în registrul de evidență a salariaților (REVISAL);
  • Întocmirea situației concediilor de odihnă;
  • Depunerea ofertelor privind posturile vacante la Agentia Judeteana pentru Ocuparea Forței de Munca (AJOFM);
  • Depunerea documentației, pentru obținerea subvențiilor, la Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă (AJOFM).

Pentru ca tu:

  • Să fii sigur că angajații tăi sunt remunerați corect și la timp, conform performanțelor și angajamentelor pe care le-ați stabilit impreună
  • Să fii sigur că iți plătești corect taxele salariale către stat și nu vei avea nicio problemă în viitor, din acest punct de vedere
  • Să fii sigur că angajații tăi sunt focusați și lucrează pe task-urile importante în ziua dinaintea primirii salariului, în loc să stea ingrijorați în așteptarea salariului
  • Să poți analiza obiectiv performanțele angajaților vs costurile salariale, pentru o eficiență optimă

Noi ne ocupăm de:

  • Întocmire pontaj;
  • Calcul salarial;
  • Întocmire stat de plată;
  • Întocmire ordine de plată cu obligațiile către bugetul de stat;
  • Întocmire și depunere declarația privind obligațiile de plată a contribuțiilor sociale, impozitul pe venit și evidența nominală a persoanelor asigurate;
  • Calcul cost salarial;
  • Întocmire adeverință de salar;
  • Întocmire și furnizare rapoarte solicitate de către autorități, inclusiv pentru Institutul Național de Statistică;
  • Întocmire rapoarte financiare cost-salar/angajat.

Solicită oferta

Clientii nostri

logo-artisz
logo jamgossian
danon
logo versapack
logo-dp
logo safir 1 2
logo ardeleana2
logo-codeblocks-2018

Abonare

NOUTĂȚI FISCALE

Dacă dorești să ne contactezi în legătură cu orice problemă contabilă sau fiscală, te rugăm să ne suni la tel.: +40-364-807.772 / +40-733-074.606 sau să ne trimiți un e-mail la office@ccfs.ro.

Pentru o ofertă personalizată cere oferta aici.